Complaint: aanmelden

user-39375 on 06 February 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik kan met de ontvangen tijdelijke wachtwoorden niet inloggen me niet aanmelden ondanks na het ontvangen van zes gekregen wachtwoorden contact per telefoon is een mislukking er worden steeds nieuwe WW opgestuurd maar niets helpt.Gaarne aandacht.

Gewenste oplossing

hoop op een snelle oplossing

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of