Complaint: Absurd hoge eindrekening

user-10177 on 30 March 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Vandaag kregen wij de eindnota binnen van NEM, wij moesten 1400 euro bijbetalen! Wij wonen met vier studenten in een studentenflat. NEM heeft geschatte meterstanden gebruikt. Wij hebben vorig jaar februari met NEM gebelt en de meterstanden van toen (februari 2009) doorgegeven. Deze heeft de NEM niet doorgegeven aan Enexis, de netwerkbeheerder. Enexis heeft toen de meterstanden geschat en NEM beweert de meterstanden niet (meer) te hebben. De eindstand van de eindnota klopte wel. Vandaag Enexis gebelt en zij beweren ook geen meterstanden van vorig jaar te hebben van ons. Wij geloven nooit dat wij zoveel energie hebben gebruikt.

Gewenste oplossing

Wij willen weten wat wij echt moeten betalen. 1400 euro kan gewoon echt nooit.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of