Complaint: afrekennota

user-20322 on 01 September 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

afrekennota klopt niet kan monteur van uit hun komen kost even 200,00 voor te komen kijken
ze kunnen me niet helpen zeggen ze nem de goedkoopste??? nee de duurtste ik zou volgens hun in maand 21 mei 2010 tot 26 juli 2010 1.264 kwh hebben verbruikt ben steeds buiten geweest met het mooie weer of was niet thuis hun zeggen ook dat dat veel is ik zit normaal op een jaar verbruik rond de 4000kwh nu zou dat ineens 5329 kwh zijn hun snappen het ook niet ik hoop dat er hier een oplossing voor mag komen.zou deze maand even 664,39 moeten betalen ik betaal voor mijn buren ook is niet normaal voor 2 pers in dit huis

Gewenste oplossing

als ze na komen kijken ik heb niets meer verbruikt weet ik zeker en mij helpen met wat ik precies moet gaan doen want dit klopt echt niet HELP!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw Gestel - Schaik,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of