My complaint:
Ik ben enige tijd bij de NEM.
Ik had vorg jaar 1x niet kunnen betalen en dat is opgelopen, nu loop ik bij de schuldsanering. En moeten ze het oplopen stop zetten. Nou dat hadden ze dus niet gedaan kwam ik achter. Stond er vorge week opeens iemand van Stedin aan mijn deur met de opdracht mijn gas en licht af te sluiten. Ik reageerde geschokt, die man zei o wist u van niets mevrouw. Ik had geen brief niets ontvangen.Gelijk mijn contact persoon gebeld, en mee eens er mocht niet worden afgesloten. Nou die man zei ik moet het doen ik heb de opdracht gekregen. Dus hij afsluiten, ik helemaal over me toeren.Ben ik gelijk naar het juridisch loket gegaan en die man daar heeft mij zo goed geholpen. De NEM heeft toegegeven dat zij fout zaten, en zeiden we lossen dit zo snel mogelijk op. Nu een week later zit ik nog steeds zonder gas en licht. Elke keer dat ik bel wordt mij verteld bel morgen terug,dan komt het in orde. En wordt mij verteld dat hun een achterstand in hun administratie hebben van 2weken. Het zijn echt SCHOFTEN! Ik verblijf nu bij familie maar moet elke keer op en neer met openbaar vervoer. en dat bellen elke keer naar de NEM en Stedin dat kost mij klauwen met geld. Ik heb al het eten uit mijn koelkast en vriezer weg moeten gooien.
Door een ACHTELIJKE fout van de NEM.
Maar ik ben nog niet met hun klaar, ga een flinke schade vergoeding aanvragen.
Desired solution:
Als ze meteen hadden gehandeld wat ze zeiden.