Complaint: Afsluiten

user-55551 on 15 July 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben enige tijd bij de NEM.
Ik had vorg jaar 1x niet kunnen betalen en dat is opgelopen, nu loop ik bij de schuldsanering. En moeten ze het oplopen stop zetten. Nou dat hadden ze dus niet gedaan kwam ik achter. Stond er vorge week opeens iemand van Stedin aan mijn deur met de opdracht mijn gas en licht af te sluiten. Ik reageerde geschokt, die man zei o wist u van niets mevrouw. Ik had geen brief niets ontvangen.Gelijk mijn contact persoon gebeld, en mee eens er mocht niet worden afgesloten. Nou die man zei ik moet het doen ik heb de opdracht gekregen. Dus hij afsluiten, ik helemaal over me toeren.Ben ik gelijk naar het juridisch loket gegaan en die man daar heeft mij zo goed geholpen. De NEM heeft toegegeven dat zij fout zaten, en zeiden we lossen dit zo snel mogelijk op. Nu een week later zit ik nog steeds zonder gas en licht. Elke keer dat ik bel wordt mij verteld bel morgen terug,dan komt het in orde. En wordt mij verteld dat hun een achterstand in hun administratie hebben van 2weken. Het zijn echt SCHOFTEN! Ik verblijf nu bij familie maar moet elke keer op en neer met openbaar vervoer. en dat bellen elke keer naar de NEM en Stedin dat kost mij klauwen met geld. Ik heb al het eten uit mijn koelkast en vriezer weg moeten gooien.
Door een ACHTELIJKE fout van de NEM.
Maar ik ben nog niet met hun klaar, ga een flinke schade vergoeding aanvragen.

Desired solution:

Als ze meteen hadden gehandeld wat ze zeiden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw ,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of