Complaint: afsluiting

walterkleeven on 28 October 2009 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

gegevens niet juist verwerkt, en achterstand in het verwerken van de gegevens, mijn gas leverancie is dus niet gemeld in de landelijke database, hierdoor gaat enexis mijn gas afsluiten.

ik sta echt met de rug tegen de muur, daar beiden enexis en de NEM, geheel niet samenwerken!!!

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Dank voor uw bemiddeling, het is opgelost, het was werkelijk op het randje. het was dat er niemand thuis was, en men de dag erop zou terugkomen, de hele middag heen en weer gebeld tussen NEM, en enexis, wat geen oplossing bood. na de klacht hier gemeld te hebben, en met de toezegging van de NEM een ‘spoedinhuizing’ te gaan doen, is het de volgende dag opgelost (de dag dus dat enexis terug zou komen voor de afsluiting), die middag kreeg ik van enexis de bevesteging, dat ik voor de gas levering nu in de database stond. Nogmaals, hardstikke bedankt....

All complaints of