Complaint: Automatische Incasso

user-121263 on 13 August 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds april 2012 ben ik overgestapt naar de NLEnergie voor gas en elektra. Bij de overstap heb ik aangegeven dat ik per automatische incasso wil betalen. Echter vanaf april heb ik steeds rekeningen met acceptgirokaart ontvangen met kosten. Vanaf 12 april 2012 heb ik 8 maal gebeld met de NLEnergie en steeds is er na contact met collega’s beloofd dat het opgelost wordt, wel heb ik steeds hele tijden moeten wachten voor dit overleg en heb hiierdoor een hoge telefoonrekening. Wel heb ik een keer een kaart ontvangen met excuses en steeds de belofte dat de kosten terugbetaald worden en dat het nu opgelost wordt. Dus niet want zaterdag heb ik weer een nota ontvangen voor het voorschot van augustus. Het schijnt niet mogelijk te zijn voor de NLEnergie om de automatische incasso in gang te zetten. Dit geeft wel te denken over de verdere administratie en de ICT van de NLEnergie. Ook gevraagd om de chef van de afdeling aan de telefoon te krijgen maar dat is niet mogelijk en ook gevraagd of de chef mij dan terug wil bellen maar dat is tot nu toe okk nog niet gebeurd.Al met al een zeer vreemde situatie wat mij veel erger geeft en het vertrouwen in de NLEnergie heeft doen laten zinken.

Desired solution:

Dat de NLEnergie de automatische incasso regelt en niet beloofd dat het voor elkaar komt (zelfs handmatig) maar er in werkelijkheid niets gebeurd. Ook wil ik de incassokosten terugontvangen en een goede compensatie voor de telefoonkosten en de tijd en erger die mij dit al sinds april 2012 heeft gekost. De NLEnergie zal met een hele goede oplossing moeten komen om mij in de toekomst als klant te houden

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

NLEnergie heeft de betalingwijze aangepast en de klant gecompenseerd in de kosten van eerder verzonden acceptgiro's

All complaints of