Complaint: Automatische incasso en bijkomende kosten

bjc.lumeij@gmail.com on 26 November 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Door tekort op de rekening is de automatische incasso van het maandbedrag gestorneerd. Het maandbedrag is vervolgens via de website van de Nederlandse Energie Maatschappij via Ideal betaald. Schijnbaar duurt het echter 5 dagen voor de betaling via Ideal wordt verwerkt binnen hun administratie. Hierna kreeg ik zelf een brief van Flanderijn. Zij rekenen ook nog eens 40 euro incasso kosten resultaat 15 plus 25 plus 40 = 90 euro aan extra kosten terwijl alle maandbedragen betaald zijn. Door de trage verwerking van de betalingen zijn extra kosten ontstaan! Schandalig. Via de website een klacht ingediend. Het termijnbedrag is 5 dagen eerder dan de genoemde datum afgeboekt van mijn rekening. Doch volgens mij snapt de klantenservice niet goed wat klachtafhandeling betekend. Kortom Service zeer slecht en klantbegrip nul! Alles op de automatische piloot en geen service.

Desired solution:

Kwijtschelden van de incasso kosten en administratiekosten 90 euro die zijn ontstaan door de trage verwerking van de administratie middels de betaling via IDEAL. Het geld is 5 dagen eerder van mijn rekening afgeschreven dan de genoemde datum van de klantenservice.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Vandaag heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u telefonisch op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
Klantenservice NLE

All complaints of