Complaint: B.b

user-17519 on 04 August 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afrekening klopt niet en bellen heeft geen zin ook niet na de doorverwijzing naar eneco energie..Standen zijn geschat en we blijken 3000 kwh in een jaar meer te zijn gaan verbruiken….nu zeggen ze eerst betalen dan een oplossing ( waar niet tegenwoordig). bij aanmelden N E M moet je alles doorgevn van de standen etc maar die hebben ze dus niet ik moet bijna 1300 euro energie belasting betalen er word geen uitleg gegeven en ik moet het maar uitzoeken voor 12 aug 10 omdat er dan betaald diend te zijn worden € 2500,00 euro……hoe moet ik dit doen alles gaat per mail bellen heeft geen zin etc….ik voel me zwaar de hoek in gedreven…..

Gewenste oplossing

eerlijke berekening al zou het gaan om schattingen eneco heeft toegegeven dat we tijden achter elkaar ongeveer het zelfde verbruik als anders hadden de oplossing is hulp voordat de kosten nog hoger gaan worden want zo werkt dat tegen woordig. alsjeblieft graag hulp als er toch betaals zou moeten worden laat het dan op een eerlijke en goede berekening gaan.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of