Complaint: beeindiging energielevering na vijf weken ziekenhuis

user-20040 on 30 August 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Door een verkeersongeval op 26 juli heb ik 5 weken in het ziekenhuis gelegen, waarvan 4 weken niet aanspreekbaar. Bij thuiskomt op 30 augustus vond ik een beeindiging van energielevering indien ik niet betaalde voor 2 september. Op zo’n korte termijn is dat onmogelijk, maar voor 10 september is geen probleem. Gebeld maar men wil geen duimbreed wijken, het moet betaald zijn voor 2 september, ziekenhuis of geen ziekenhuis, anders worden we afgesloten. Over menselijkheid gesproken.

Gewenste oplossing

betaling pas op 10 september

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Merten,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of