Complaint: betalingsregeling

sprokholt70 on 19 September 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben in maart 2012 overgestapt naar een andere energieleverancier omdat ik zeer ontevreden was over N.E.M.
Ik kreeg toen een eindafrekenig van 1100 euro voor 3 maanden,wat ik al een enorm bedrag vindt voor drie maanden.
Ik heb contact met ze opgenomen dat ik een betalingsregeling wilde van 50 euro per maand(ondertussen had ik al 300,- euro afbetaald)omdat ik een bijstandmoeder ben en niet zomaar zo een bedrag heb.Ze vertelde mij dat ze een regeling hebben dat ze alleen het bedrag in zessen kunnen delen en niet akkoord gaan met 50 euro.Ze bleven rekeningen sturen met verhoging dus uiteindelijk wat ik heb betaald zit er alweer boven op.
Ze vertelde wacht u maar dat we u aan een incasso hebben overgegeven dan regel je dat maar met hun.Zover is het inmiddels,mijn verhaal gedaan mijn inkomsten en uitgaven opgestuurd.Nu blijkt dat ze vinden dat ik makkelijk 135,-euro per maand kan missen want 450,- huishoudgeld(waar ik alles van moet doen,eten,kleding,school,peuterspeelzaal,eigenrisico,ben namelijk chronisch ziek dus die ben ik altijd meteen kwijt)etc vinden ze teveel,nah dit is toch schandalig dat ze even denken te kunnen bepalen waar ik met mijn kinderen genoeg aan heb.Ik vind dit niet normaal en ga naar het juristenloket want ik weet zeker dat ze dit niet zomaar kunnen doen.

Desired solution:

Ik betaal gewoon 50,-euro per maand

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u telefonisch op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of