Complaint: betalingsrisico

user-90259 on 11 March 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mij zoon heeft een huisje gekregen en gas en energie aangevraagd bij NEMaatschappij.
Kreeg na een week een brief thuis van hun waarin hij werd verzogd eerst 180 euro te betalen op zijn voorschot omdat hij een betaling risico zou vormen,waarom was prive.
Dus was al uitgemaakt als wanbetaler voor dat hij ook maar iets geleverd heeft gekregen.
Hij heeft een baan ,eerste huisje ,geen leningen ,geen schulden ,altijd alles netjes optijd betaald,maar de NEMaats. denkt daar dus anders over!
Kan dit dan zo maar?

Een Moeder.

Desired solution:

Dat ze die 180euro terug draaien en eens beter iemand zijn finaciele staat goed bekijken bv bij de bank.
en zeker toelichten waar die ongein op is gebazeerd.
Ze mogen dit toch wel onderbouwen vind ik.
Of anders het contract ongedaan maken ,kan hij naar een maatschappij die de klanten nog wel vertrouwen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben geen klantgegevens van u ontvangen om uw klacht te bekijken. Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nle.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of