Complaint: betreft verhoging nieuw termijn

user-54127 on 28 June 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag hebben wij de afrekennota ontvangen.
Wij betaalden 114 euro per maand
Wij moeten 109,72 euro bijbetalen.
Wij hebben voor drie jaar vast gezet.
Nu moeten wij voor nieuwe termijn 170 euro betalen.
Dit snap ik niet.
Al wordt het duurder, vast zette is toch vast. (of ben ik zo dom)
Per telefoon heb ik, het nu 10% verlaagd,maar ik vind de uitleg onduidelijk
Afspraak gehad met Mevr. Deira vanaf 29 juni 2011 , 3 jaar vastgezet

Desired solution:

Duidelijker uitleg van 3 jaar vastzetten! 1ste jaar een korting van 3%, 2e jaar 8% korting, 3e jaar 20% korting.
We hebben een gebruikersnaam gekregen en een tijdelijke wachtwoord.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw ,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of