My complaint:
Omschrijving klacht
Ook ik ben er via de telefoon ingetuind. De telefoniste deed het voorkomen alsof ik ekstra korting zou krijgen op het product dat ik via mijn eigen leverancier afnam. NEM was bij mij toen niet bekend als op zichzelf staande energieleverancier en ik trapte erin. Volgens een medewerkster die ik gesproken heb heb ik op het bandje overal ja of dat klopt op gezegd maar wat van tevoren verteld is staat er natuurlijk niet op. Ook ik wist niets van een boete en een 3-jarig contract. Helaas had ik 6 maanden eerder al een contract afgesloten met Dong (ook een vreemd verhaal) die mij 1 maand na aansluiting bij NEM ineens aansloot als hun klant. Ook op de manier hoe Dong het gedaan heeft heb ik kritiek want ik had in juni 2008 een direct opzegbaar contract bij Elektran dus waarom pas aansluiten in december? Hier had ik ook niet meer op gerekend. Alles bij elkaar een hoop gezeik dus nu geen klant meer bij dong of NEM.
Gewenste oplossing
Geen boete betalen bij NEM. De rest is al betaald en ik wil er gewoon vanaf zijn.
NEM had moeten kijken of ik al een lopend contract had en dat hebben ze niet gedaan.