Complaint: Boete bij verhuizing

Nicknamecp on 21 August 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben onlangs verhuist en wilde mijn contract meenemen naar de nieuwe woning. Een week na de overdracht van ons oude huis was de overdracht van ons nieuwe huis. Na een telefoontje met de Nederlandse Energie Maatschappij om de verhuizing door te geven bleek het contract al niet meer te bestaan en was het opgezegd. Dit omdat de nieuwe bewoner al een contract was aangegaan op ons oude adres. Vervolgens moet ik een boete betalen van 2x 50 euro.

Desired solution:

De boete laten vervallen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u per e-mail op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of