Complaint: brief 28.01.2010

user-7978 on 11 February 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Zoals ik al heb vermeld..de website bestaat niet om mijn gevens te kunnen controleren. Nomaals niet service verlend naar de klanten toe. Waarom een brief verzenden als de website niet bestaat

Gewenste oplossing

Als jullie het probleem oplossen!!!!!!!!!!!

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen eenvoudig de website kunnen bereiken hebben wij een makkelijk internetadres in de brief gecommuniceerd. Als u deze invoert, stuurt de pagina bezoekers van de website direct door naar de juiste beveiligde omgeving. Wellicht werkt het doorsturen op uw computer niet correct. U kunt de beveiligde omgeving direct bereiken via het internetadres https://mijn.nederlandenergie.nl/informatie/login.aspx. Mocht dit nog niet werken, probeert u het dan eens door het adres http://www.nederlandenergie.nl/mijnenergie handmatig in te toetsen in uw browser.

All complaints of