Complaint: Combikorting N.E.M

user-21752 on 15 September 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 10 juni 2009 overgestapt naar deze leverancier.Met een overeenkomst voor eenmalige combikorting na uitbetaling van de eerste jaarnota.na 3 maal telefonisch contact en een nieuwe datum van uitbetaling te hebben afgesproken.wordt er gewoonweg niet uitbetaald.

Gewenste oplossing

Uitbetaling combikorting van 394.50 zoals vastgelegd in contract.

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Inmiddels opgelost.

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Is inmiddels opgelost

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw Wytze,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Wij zijn blij dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of