My complaint:
De energie komt haar afspraken niet naar, verhogen ongevraagd het maand bedrag zonder de klant in te lichten, bij telefonisch contact worden de afspraken niet genoteerd, ze denken niet in het belang van de klant dus zeer onvriendelijk,We moeten nu onterecht 25 euro aanmaligskosten betalen terwijl we een klachtenformulier hadden ingevuld en tot de brief in behandeling is geen kosten houden te betalen en de aanmaligskosten zouden vervallen is mijn gezegt en nu wordt weer gezegt dat we de kosten wel moeten betalen terwijl we de rekening ondertussen al hebben over gemaakt.
Desired solution:
Beter naar de klant luisteren en notitie's opschrijven en de afspraken nakomen, want ze zeggen dat het bedrijf groot is op de reclame maar dit is juist niet dus wees dan extra zuinig op de klanten die je hebt. en als een klant beld en wilt graag persoonlijk met de klantenadministratie afspraken maken is het een druk op de knop om door te verbinden maar hier werken ze ook niet aan mee slechte zaak om klanten in u bezit te houden.