Complaint: De Nederlandse Energie Maatschappij

user-13791 on 10 June 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

DE NEM zijn een bende oplichters.Ik heb al het hele jaar problemen met ze. Ik ben in mei verhuisd en ga emigreren naar Schotland.Ik heb mijn meterstanden online doorgegeven(ik betaal 550 euro per maand!!)Nu beweren ze glashard dat ze de standen niet door hebben gekregen en hebben ze alweer een veel te hoge schatting gemaakt.Ik heb ze verzocht om een snelle afhandeling van de jaarnota met de correcte standen die ik nu via verschillende kanalen heb doorgegeven.Ze houden hun poot stijf en zeggen knalhard dat ik tot het einde van de maand juni moet wachten op de eindafrekening en dat ik dan pas de correcties kan doorgeven.
De meterstanden vorig jaar hebben ze verkeerd ingevuld, mijn eindstand van nachtstroom is lager dan de beginstand van vorig jaar!!! Een zooitje is het, meer kan ik er niet van zeggen.
Ik hoop dat ze dit bericht lezen en dat ze realiseren dat ik juridische stappen ga ondernemen.

NEM!!! DOEN!!!!!! Ja dag!!!

Gewenste oplossing

De correcte meterstanden die ik doorgegeven heb NU Zo snel mogelijk afhandelen.Eind juni zit ik in Schotland.
Een beetje medewerking aub!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Hellenbrand,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Wij zijn blij dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of