Complaint: Doet juliie klante vetrauwen.

user-23272 on 29 September 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

01/12/2009 met telefoonam gespreek werkneemer Nederlands Energie maatshapij als bij ons doorgaan klante krijgen buto opzeeg vergoeding betalt Nederlands Energie maatshapij .Krigen bedraag stuur van ons met invulen paper .ik heb 2 maanden geleeden alle paper gestuurd,geen antvoorde later gebelld man gezegd bedrage factuure stuur van onz ik heb gedan geen uitbetalen dit bedraag ,daarna week geleden krijg ik heernires factuur bedrage 250 euro van E.On BV dit bedraag noog openstande moet snnel betalen,ik heb alle paper gestturd Nederlands Energie Maatshapij A.u.B dit problema snel oplosin. Jullie maakte klante vetrauwen .

Gewenste oplossing

als snel betaleen opzeg vergoeding bedrijven E.ON ik ben hel blij van Nederlands Energie Maatshapij.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Tagmazov,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschapp

All complaints of