Complaint: DUBBELE FACTURATIE

hoofdstraat2 on 28 February 2013 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

KREEG EEN JAARAFREKENING VAN DE ENERGIEMAATSCHAPPIJ
BETAAL DEZE VIA DE BANK BINNEN DE TWEE DAGEN
DE MAATSCHAPPIJ HEEFT HET GELD ONTVANGEN VIA DE BANK
MAAR HEEFT NOGMAALS HETZELFDE BEDRAG VAN 3000 €
OPGEHAALD VIA INCASSO OP MIJN BANK !!!!

Desired solution:

Dit is geen manier om een klant te behandelen
Er is zeer slechte communicatie met dit bedrijf.
Bepalen zelf wat op de factuur komt en incasseren
tweemaal

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to NLE about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from NLE

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Vandaag heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Wij hebben u telefonisch op de hoogte gebracht van ons standpunt. Wij kunnen uw betaalwijze niet meer aanpassen. Indien de jaarnota automatisch ondanks uw handmatige betaling wordt afgeschreven, kunt u het zelf storneren. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten. Met vriendelijke groet, Klantenservice NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Vandaag heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u telefonisch op de hoogte gebracht van ons standpunt. Wij kunnen uw betaalwijze niet meer aanpassen. Indien de jaarnota automatisch ondanks uw handmatige betaling wordt afgeschreven, kunt u het zelf storneren. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice NLE

All complaints of