My complaint:
4j geleden telefoon gehad met volgt als ik intresse zou hebben in lage maandlasten? :antwoord waarom niet past toch altijd beter ,tot volgt ik hoefde niets te doen en ik zo per direct klant van hun zijn geworden, na enige tijd de eerste aceptgiro in de bus te hebben liggen waar ik van schrok bleek deze 40Eur duurder te zijn als bij essent ,ben vervolgens weer overgestapt na essent.
2 maanden later een brief ,ik had contract breuk gepleegt en moest per direct 250eu en een afrekening van 344eu totaal 594eur betalen ,ten slote heb ik dat maar voldaan,
Nu deze datum 2012 krijg ik post van een incasso burau dat ik volgens hen jaar lang niet betaald zo hebben nu moet ik nog even 1600Eu ophoesten.
Desired solution:
totaal niet tevreden , zou mooi zijn als ik daar na toe bel en tewoord wordt gestaan en dat ik graag een antwoord wil en niet dat ze mij vragen ,wilt U klant worden van N.E.M , ik kon verder klachten formulier van Intn downloaden werdt er gezegt en dat ze mij niet konden helpen
Zou handig zijn als N.E.M toelichting mij zou sturen ,waneer er eventueel kosten zouden zijn gemaakt
,heb in 4 jaar niets ontvangen