Complaint: Een onbegrijpelijke eindafrekening

user-54880 on 07 July 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had bij de jaarafrekening een door mij opgegeven stroomverbruik van 6216kw Toen de rekening kwam stond er een eindafrekening van 55284kw op een grote fout van NEM Toen ik hierop reageerde kreeg ik een correctienota met de hele berekening van die 55284 kw er weer op en waar het eindbedrag niet correct van was. Ik heb door 2 boekhouders de eindafrekening laten narekenen en het bedrag is niet correct
Mijn brief en mails worden niet beantwoord en per tel houden ze me ook aan het lijntje met veel beloftes die ze niet nakomen
De rekening €1161,40 moet wel betaald worden ze dreigen nu met een incassobureau

Desired solution:

Een nieuwe nota waar alleen de door mijn verbruikte stroom en gas standen en bedragen op staan

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw ,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of