Complaint: eindafrekening

user-26039 on 26 October 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Goede dag,

Mijn naam is Jannette Licher. Ik heb een conflict met de Ned Energie Maat. Ik heb een eind afrekening ontvangen van 1067,77 euro. Ik heb nog nooit zoveel moeten bij betalen. Mijn gedrag en gebruik is precies hetzelfde als toen ik bij het NUON was. En daar heb ik nooit bij hoeven te betalen. Ik kan nooit opeens een verbruik van ruim 80,00 euro per maand er bij hebben.
Ik heb een heleboel brieven gestuurd met mijn bezwaar en waarom ik het niet eens ben met deze vordering. Op geen enkele brief is een reactie gekomen.
Nu is het door gestuurd naar Vesting Finance met 150,00 euro kosten er bij. Ik heb ook deze nota nagekeken en ook hier mis ik een betaling die ik wel heb gedaan.
Ik ben minima en heb eenWIA inkomen van 1070,00 per maand. maar er is nu een beslag gelegd door het CVZ en moet 103,00 euro per maand missen ivm premie ziektekosten. u kunt na gaan dat ik geen ruimte heb voor dit soort dingen. heb ook heel duidelijk gemaakt dat er ergens een fout zit, aangezien ik geen nieuwe dingen heb aangeschaft, en overal spaarlampen heb.
Tevens heeft mijn man de ziekte MS en deze toestanden doen hem absoluut geen goed.

Mijn vraag kunt u ons helpen om dit uit te zoeken, ik zelf krijg geen reactie.

Hoogachtend
Jannette Licher

Gewenste oplossing

controle meter en dat ik dit niet hoeft te betalen.

Message from

13 years ago - Hallo Jannette, Ik heb jouw klacht gelezen. Hier omtrent ben ik niet verbaasd. De N.E.M. voert een ongelimiteerd beleid. Je moet van zeer goede huize komen om bij hen door te dringen en met de juiste persoon in contact te kunnen komen. Ik heb op deze site 2 ernstige klachten over de N.E.M aangedragen. Na herhaaldelijke gepleegde telefoontjes heb ik eindelijk mijn gelijk gekregen. Dit heeft mij veel energie gekost en tevens een kap geld aan telefoonkosten. Mijn advies aan jouw is om contact op te nemen met de algemeen directeur Pieter Schoen. Ik hoop dat je dan iets bereikt. Ik wens je succes.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of