Complaint: eindafrekening

user-32006 on 13 December 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een eindafrekening gekregen van 372 euro kon deze niet in 1 keer betalen dus wilde een betalingsregeling treffen dat ik het in ieder geval in 2 keer kan betalen, maar kan niet omdat het niet 200% meer is als je maandelijkse voorschotnota. Ik vind het belachelijk ik wil het wel betalen, maar kan het gewoon niet in 1 keer missen. Daarbij heb ik nu een laatste aanmanning gehad omdat de reactie van hun kant lang duurde nu moet ik het voor 13 december betalen dat is dus vandaag. Ik heb telefonisch contact gehad vroeg of ik het dan de 20 december over kan maken want had die brief pas 10 december en op de brief van hun staat 5 december verzonden dat kan gewoon weg niet want heb de brief pas 10 december gekregen. Ik kan het geld gewoon weg niet missen maar ze dwingen je dat je het bedrag in 1 keer moet betalen maakt niet uit of je het kunt missen of niet. Beetje inleving hebben ze niet das een beetje jammer. Nu gaat het na incassobureau waardoor ik nog meer kosten maak.

Gewenste oplossing

Ik zou het liefst het in 2 keer betalen, maar ja of dat mogelijk is.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of