Complaint: eindafrekening

user-45570 on 31 March 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vorig jaar werd ik benaderd om naar de NEM over te stappen daar het 30% zou schelen op verbruik?
Daar ik jaren daarvoor all-inn had gehuurd en nu alles zelf moest betalen leek mij dat wel wat. Wij gingen n.l. het huis van mijn ouders betrekken. Zij stookten als bejaarden altijd erg veel. Wij hebben verder geïsoleerd en de geschatte prijs met 40 euro per maand naar beneden gebracht voor het gas en licht. Nu kreeg ik gister de jaarafrekening en moest 28 euro bijbetalen, om vervolgens de nieuwe voorschottermijn op 41 euro per maand hoger te stellen. Toen ben ik een wat prijzen gaan vergelijken met de meterstanden en het verbruik. Waarmee, als ik naar het duurste pakket van de NEM kijk zo een 50 euro per maand vorig jaar teveel heb betaald. Met de 40 euro die ik nu per maand extra moet betalen scheelt dat met enige andere aanbioeder nu bijna 100 euro per maand meer.

Desired solution:

Het zou fijn zijn als de NEM, die ik de klacht ook heb doorgegeven, hier een compensatie voor geeft. Voorts heb ik vandaag de keus gemaakt over te stappen naar een andere energieleveraar.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of