My complaint:
Omschrijving klacht
Wij zijn ook benaderd voor gas en licht ,onder andere alles voor inkoopprijs geen opzegtermijn
een informatie map. ook wij hebben nooit een map ontvangen maar goed het gesprek is opgenomen vertelde ons deze man nu is het zo dat ook wij onze gesprekken opnemen daar wij veel zaken doen met het buitenland en we zelf ook geen fout willen maken,
na dat er veel problemen waren met automatische incasso’s had ik besloten om de stekker er maar uit te trekken en ben weer overgestapt ,nu kreeg ik ook een eindafrekening met allerlei kosten na tel contact met de NEM kreeg ik een raar gevoel en heb de opname nogmaals beluisterd en ben ik aangifte gaan doen van oplichting bij de Politie ook heb ik contact gezocht met Kassa en de consumenten wijzer en zijn we overeen gekomen dat deze bij de rechtszaak aanwezig zullen zijn .
het kan zo echt niet verder en vind ik dat de rechter er nu maar een punt achter moet zetten en deze gang van zaken maar zwaar moet straffen .
het duurt nu bijna al een jaar en ook het incasso bureau gaat voor de bijl omdat de opdracht gever verplicht is onregelmatig heden te melden dus ik mag er dan vanuit gaan dat ook het incasso bureau van oplichting op de hoogte is en hieraan meewerkt is ook weer een taak voor de rechter om dit te onderzoeken zoals het hoort.
ik houd u op de hoogte en bericht u na de rechtszaak.
Gewenste oplossing
Rechtszaak zo snel mogelijk