My complaint:
Vorig jaar maart eindafrekening ontvangen die niet correct is, er worden kosten in rekening gebracht wegens beeindiging contract. In een brief van 30-12-08 wordt bevestigt dat ik geen opzegvergoeding hoef te betalen!. Na veel heen en weer gedoe uiteindelijk 2 correctienota’s ontvangen. Deze mag ik volgens de begeleidende brief met elkaar verrekenen, wat ik dan ook doe. Blijft men mij maar achtervolgen dat ik de “foutieve” rekening ook nog moet betalen. Na veel druk uiteindelijk toch maar betaald incl, incassokosten. Na veel gebel E-mails e.d. blijft u bij uw standpunt staan, maar geeft niet aan of mijn berekening, die ik meerdere malen per brief en per mail verstuurd heb, verkeerd of goed is. de afhandeling van uw klant is bijzonder slecht, als ik zo met mijn klanten omga ben ik ze binnen de korste keren kwijt.
Gewenste oplossing
De kosten voor de eindafrekening -/- correctie nota € 26.18 aan u te betalen met het door u overgemaakte bedrag van € 175.25, zie ook mijn mail aan afd. debiteurbeheer d.d. 08-08-10.
Het door mij aan Intrum Justia betaald bedrag van € 345.85 terug te storten op mijn rekening.