Complaint: eindafrekening van nota, terwijl hiervoor nooit een contracht is afgesloten

user-58262 on 16 August 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zonder mijn medeweten zou ik van 3 september 2007 tot 3 oktober energie van de nederlandse energie maatschappij hebben genoten. Het rare is dat dit op een adres plaatsvond waar ik op dat moment niet meer woonde. Doordat ik rond aug. 2007 een schrijven van welkom bij de NEM ontvang heb ik een klachtenbrief gezonden. De opname is niet weer te vinden.

Desired solution:

Het bedrag van 249,90 euro dient te worden betaald.
Aan de telefoon is mij verzekerd dat indien er geen opname zou zijn ik geen klant was. daar ik niet op het afsluitadres woonde hoefde ik mij geen zorgen te maken.

De oplossing is dat ik 3,5 jaar naar datum een schrijven met de communicatie tot het nemen van rechtsmaatregelen te treffen bij geen nakoming van betaling

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw ,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of