Complaint: eindnota te hoog ivm meterstoring

user-29426 on 23 November 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

in april moet ik bij de ENECO altijd mijn meterstanden doorgeven, dat heb ik afgelopen april dus ook gedaan en toen bleek dat de elctriciteitsmeter van het nachttarief is blijven hangen en zodoende alles op het veel duurdere dagtafief bijgeteld werd. deze meter is toen gemaakt en de storing is doorgegeven(ook in april al) aan de NEM.
nu kregen we in juli de meterstandenkaart van de NEM en deze hebben we ook netjes ingevuld, maar daarnaast heb ik ook nog even gebeld om te zeggen dat de standen niet kloppen daar er een storing was geweest. men zei dat we dat wel zouden zien op onze afrekening, maar toen de afrekening kwam, was daar niet over terug te vinden, dus maar weer gebeld. men zei toen dat ze niets van een storing af wisten en dat ik maar contact op moest nemen met de ENECO, dat dus gedaan, maar die stuurden me weer terug naar de NEM, die me zei dat er eerst wel iemand langs zou komen van de STEDIN om naar de meter te kijken.inmiddels is t dan al oktober.
de afspraak werd gemaakt voor 18 oktober, maar dat viel precies in mijn vakantie, dus een nieuwe afspraak gemaakt en dat kon pas op 12 november. ik de hele ochtend thuis gebleven, maar al wat er kwam, geen STEDIN(men zou komen tussen 8 en 10 smorgens). weer gebeld, nieuwe afspraak gemaakt(reden van niet komen konden ze mij niet vertellen)op 23- 11 tussen 10 en 12 uur. er is nu iemand langs geweest, maar die geeft alleen maar meterstanden door en dat was allang(in juli) gedaan, dus nog maar eens gebeld naar STEDIN, ENECO en NEM. ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en bij de NEM krijg ik telkens te horen dat er een lange wachttijd staat(dan zeggen ca 5 min, maar na 10min nóg niemand aan de lijn).
ik wil dat er nu toch wel eens wat gedaan wordt aan mijn klachten.

Gewenste oplossing

ik wil een verrekening krijgen van de NEM, want ik heb nu alleen betaald voor de duurdere dagtarief.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of