Complaint: Energie Maatschappij Nederland

user-89727 on 08 March 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hallo familie, vrienden en vage kennissen,

Mocht één van jullie er over denken om over te stappen naar:

ENERGIE MAATSCHAPPIJ NEDERLAND

NIET DOEN, ZE BELOVEN VAN ALLES, JE BENT ZOMAAR EEN PAAR HONDERD EURO’S DUURDER UIT!!!

Zonder vooraf contact met je op te nemen, verhoogd de E.N.M. zomaar de maandelijkse kosten!!

U bent gewaarschuwd!

Desired solution:

Controle op beloftes en berekeningen van E.N.M., maar wij zijn rap teruggekeerd naar de Nuon.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u per e-mail op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of