Complaint: energie voorschot

user-62607 on 21 September 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb de maand augustus niet betaald ivm de overname van iets nieuws en ben het even vergeten krijg ik op 21 september een telefoon van iemand die geen abn spreekt en mijn kon vertellen dat de 2e herrinering er aluit was en ik incasso kosten moest gaan betalen of ik moest het nu overmaken gelijk om problemen te voorkomen

ik heb ook al 3 keer aangegeven dat ik hier nu alleen woon en mijn maand voorschot naar beneden moet maar daar hoor je niemand sorry en ons excusses en na 10 maanden ook nog niet opgelost

Desired solution:

een excusses en meer begrip voor alles en niemand bedrijgen de heren van het cal centrum opvoeden en nu zo snel mogelijk over stappen als ze het niet voor vrijdag 23 september bellen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is door NLEnergie opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben, neemt u dan contact op met internetklantenservice@nlenergie.nl.

All complaints of