Complaint: energiebedrijf n e m

user-28241 on 17 November 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

vroegtijdig contract opgezegd, doch ze beantwoorden de mailtjes dus danig laat met een datum die net buiten de opzegtermijn van 1 maand ligt krijg ik een boete voor te laat opzeggen. ben in september al begonnen met opzeggen voor 1 november

Gewenste oplossing

boetevrij contract beeindiging

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Wij zijn blij dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of