Complaint: foute rekening, onterechte incassokosten, houding helpdesk

user-10880 on 13 April 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Anderhalf jaar geleden is mijn schoonmoeder overleden. Sinds een half jaar verhuren we haar huis. We zijn nu een dik half jaar bezig om de energie op te zeggen. Met tientallen telefoontjes eindelijk een eindafrekening, maar een foute eindafrekening, met gevolg dat je in discussie raakt. resulteert in onterechte incassokosten. Maar het ergste is de houding van de helpdesk. (niet allemaal gelukkig, wel 2 van de 40 mensen die ik gesproken heb waren wel vriendelijk). Iedereen was het er over eens dat de Ned.Energie Mij. fouten had gemaakt, dat de rekening(en) niet goed zijn. Maar toch moeten we betalen. En de extra incasso ook.
Mijn vriendin wordt dus keer op keer herinnerd aan haar overleden moeder (drama!).
Resultaat is dat we nu 300 euro te veel hebben betaald. Maar we zijn er van af!!

Gewenste oplossing

Als ik nooit meer van ze hoor (lees walg)!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geen klantgegevens bekend. Klant wilt ook verder geen oplossing.

All complaints of