Complaint: Foutieve jaarafrekening

user-101870 on 09 May 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In december 2010 ben ik van mijn oude leverancier geswitched naar NL energie. In januari 2012 ontving ik de eerste jaarafrekening van NL Energie. Of ik maar even dik 600 euro wilde bijbetalen.
Toen ik de rekening nakeek, bleek dat de beginstanden helemaal niet klopten! Ik zou moeten betalen voor gas en electro die ik helemaal niet gebruikt heb.
Ik heb de eindafrekening van de oude leverancier doorgemaild en tot op heden geen reactie, behalve brieven en aanmaningen van een incassobureau…
Intussen weer terug naar de oude leverancier. Op de eindnota van NL Energie nog steeds het bij te betalen bedrag, maar de boete en aanmaningskosten zijn opeens verdwenen…

Desired solution:

Aanpassen van de beginstanden en dientengevolge ook van de jaarafrekening en eindnota.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u per e-mail op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of