Complaint: foutieve jaarrekening

moedervan2 on 14 September 2009 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

afgelopen 2 jaar zijn we al in onderhandeling, met de nem. vanwege een foutieve jaarrekening, ik bleek meer bataald te hebben dan op de jaarrekening stond, gebeld en dat haalde niets uit, ook brieven versturen iet.Uiteindelijk door verwezen naar cannock chase, of een mens daar blij van moet worden. maar uitstel van betaling gehad en via rechtshulp van het smd een mooie brief opgesteld en verstuurt via de fax. maar de briefjes en bedreigingen van cannock chase gingen gewoon door. gebeld en hun oprechte excuses, we hebben de fax binnen gehad, mar vanwege drukte nog niet in behandeling kunnen nemen. Zo hoor ik een halfjaar niets en wordt ik opeens gedagvaart en met daarop een nieuw bedrag met nog steeds het zelfde factuurnr.wie o wie heeft dit zelfde probleem, en wie o wie, wil t voor me opnemen, omdat je ook hetzelfde probleem hebt met de nem, alvast bedankt

Message from

14 years ago - Geachte mevrouw, U heeft een bericht achtergelaten op dit forum waarin u aangeeft dat er onduidelijkheden zijn met betrekking tot uw eindnota. Graag wenst de Nederlandse Energie Maatschappij persoonlijk contact met u op te nemen om een passende oplossing te bieden. Om u beter van dienst te zijn verzoek ik u, uw naam, adresgegevens en telefoonnummer te mailen naar internetklantenservice@nlenergie.nl. Wij zullen binnen 7 dagen contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Het Internet Klantservice Team Nederlandse Energie Maatschappij

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

All complaints of