Complaint: GEEN COMBINATIEKORTING GEKREGEN

user-40926 on 17 February 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ben al sinds 2 maanden aan het bellen over het niet uitkeren van de combinatiekorting. men heeft alleen de 90 euro uitbetaald maar niet de 10 cent extra korting op elke m3 gas. steeds wordt er verteld dat het op dit moment wordt uitgezocht maar uitkeren ho maar. Heb nog bijna 250 euro tegoed! ben voorlopig aan iedereen aan het vertellen dat ze niet naar de nederlandse energie maatschappij moeten overstappen. Dit houd ik vol totdat ik mijn eigen geld terug heb. Ik hoop dat andere stappen niet nodig zijn.

Gewenste oplossing

Uitkeren van mijn korting die zwart op wit op papier staat. Is toch simpel lijkt me.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of