Complaint: geen communicatie over aflopen contract

roggeveen on 26 November 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb mij door een advertentie van prizewise laten beeinvloeden van leverancier te wijzigen. (prijs gunstiger)
Dit werd dus NUON. Heb de regels goed gelezen en Nuon dus opdracht gegeven mij als toekomstige klant te noteren. In de advertentie van prizewise staat dat NUON alles (met inachtneming van de huidige contractduur)netjes regelt. Nee dus !!! men heeft het huidige contract opengebroken waardoor ik dus een korting van 47% dreig mis te lopen. Ook verneem ik niets van de vervolgprocedure na tel. overleg.!!! Nu ontvang ik dus ineens een jaarafrekening zonder korting!!!!

Desired solution:

Of de korting van NLe van 47% op de huidige factuur van 9 maanden toepassen of het contract voortzetten met NLe tot 31 jan 2013.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Wij zijn blij dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Heeft u nog vragen?
De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nle.nl.

Met vriendelijke groet,

Team Klachtafhandeling
De Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of