Complaint: Geen contract is toch een contract?

Xxsork on 16 January 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Via de website van de NEM info opgevraagd voor een nieuwbouwwoning. Info ontvangen maar niets mee gedaan omdat ik ook info had aangevraagd bij NUON, ESSENT etc..
1 maand na de oplevering de woning verkocht en overgedragen aan kopers. Echter, nog steeds last van de NEM want ik heb een contract met ze gesloten omdat ik niet binnen 7 dagen had gereageerd op hun schrijven. Dit was overigens binnen gekomen bij de nieuwbouwwoning waar ik nog geen sleutel van had.

Ik heb een rekening ontvangen van circa 180euro voor geen verbruik!!

Zeer dubieuze praktijken en voor altijd een potentiele klant verloren (met meerdere objecten voor energie). Kwalijke wetgeving inzake colportage.

Gewenste oplossing

Totale kwijtschelding van de geclaimde energie, circa 180 euro

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of