Complaint: geen eindafrekening

user-41713 on 24 February 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

eind februari 2011 en nog steeds geen afrekening
hierover gebeld maar met een goedkoop smoesje van het kastje naar de muur gestuurd gezien alle klachten over jullie ben ik het spuugzat en ga ik maar eens uit kijken naar een andere
ENERGIE LEVERANCIER WANT VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN LIJKT EEN BEETJE OP MAFFIA PRAKTIJKEN WAAROM MOGEN WIJ GEEN SCHELD WOORDEN GEBRUIKEN ALS JULLIE ONS GEEN SERVICE VERLENEN
IK BEN BENIEUWD WANNEER IK IETS VAN JULLIE HOOR

Gewenste oplossing

GOED JE WERK DOEN EN DE KLANTEN GOED EN SNEL VAN DIENST ZIJN

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of