Complaint: geen stroom en gas levering

tasjkuh on 03 May 2013 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

we zouden door de eon contract beindeging krijgen en hebben ons dus aangemeld bij de nederlandse engergie maatschappij ook het verhaal uitgelegd dat we 03-05-2013 afgesloten zouden worden we hebben op 15 april nog eens terug gebeld om te vragen of alles in orde was, de vrouw wat we toen gesproken hebben zei dat alles goed was geregeld.
en gisteren voor de zekerheid toch nog maar eens gebeld blijkt dat die vrouw er helemaal niks mee gedaan heeft en we dus toch afgesloten gaan worden fijn met een kind in huis en zwanger zijn van de tweede ik vind dit niet acceptabeld vriendelijke groet mevr vlaspoel

Desired solution:

met stroom en gas natuurlijk

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to NLE about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to NLE to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from NLE

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Wij zijn blij dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Heeft u nog vragen? De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nle.nl. Met vriendelijke groet, Team Klachtafhandeling Klantenservice NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 7 mei 2013 hebben wij telefonisch contact opgenomen met de vriendin van de klant die ook de klacht heeft ingediend. Wij hebben een inhuizing ingediend per 11 mei 2013. Vanaf deze datum zijn wij de energieleverancier.

All complaints of