Complaint: Gewoon slecht

user-20424 on 04 September 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Eerst door de NEM een verkeerd leveradres in hun systeem gezet, daardoor bij 2 levearanciers moeten betalen,Hier ben ik zelf achteraan gemoeten.

Toen nogmaals stroom aangevraagd en de meterstanden doorgegeven maar de NEM heeft dit niet doorgegeven aan Enexis waardoor mijn afrekening bij ESSENT veel te hoog is.
Ze beloven elke weeer met een oplossing te komen maar ho maar, je hoort of ziet niks meer

Gewenste oplossing

Ik heb ruim €300,00 te veel betaald de eerste keer en die wens ik met rente asap teruggestort te krijgen.
Tevens wil ik een meterstandcorrectie hebben van de electriciteitsstanden.
En een tegenmoetkoming omdat ik ZELF overal achteraan ben gemoeten en ondertussen grijze haren heb.
Dit alles speelt al vanaf april!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Hirtum,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of