Complaint: heer *

FredChebil on 21 July 2013 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ben al sinds 2009 bezig met de NEM en Intrum justitia over een niet correcte eind afrekening van de Nederlandse Energie Maatschappij. Heeft anderhaljaar geduurd voor ik een correctie kreeg over de gebruikte stroom en gas. Alles is via Eneco en Stredin egaan ( voor d goede eindafrekening). De Nem has geschat en niet de erkfrlijke cijfers gebruikt.

Heb onderstussen al lang alles betaald wat verbruikt was, maar zij gaan ervan uit dat de niet alle voorschotten waren betaald en dat hun berekening daarvanuit gaat, dus niet van de werkelijke gerbuikte hoeveelheden. ik heb meerdermalen de berekeningen gestuurd naar de NEM en Intrum Justitia. zij antwoorden meestal nooit ( NEM al meer dan 1 jaar niet meer en intrum justitia ook niet. Ik ben onderstussen verhuist ( september 2012). Heb brieven en bezwaren gestuurd naar de NEM en INtrum justitia. ONDANKS DAT, STUREN ZE NOG STEEDS ALLES NAAR MIJN OUDE ADRES. IK HEB ZELF DE NEM EN INTRUM JUSTITIA GEBELD, NIETS HELPT.

Zij(NEM en Intrum Justitia,) nemen niet eens meer de beleefdheid om mijn bezwaren te beantwoorden. Om de 5/6 maanden kreeg weer een aanmaning (via de nieuwe bewoners van mijn oude huis).Deze keer willen ze via een deurwaardeur een dagvaarding sturen om voor de rechter te verschijnen> zij gaan zeker weer naar mijn oude huis. Dus ik zal hem niet krijgen want de nieuwe bewoners zijn 3 weken op vakantie.

Wat kan ik hier aandoen? zij terroriseren ons met aanmaningen et dreigementen, maar antwoorden onze bezwaar nooit.

Ik heb natuurlijk alles in een dossier.

REF: EM/68916277

Mijn huidige adres is: NARCISSTRAAT 72 2906 EA Capelle aan den IJssel

Alvast bedankt voor uw antwoord

Desired solution:

Stoppen met ons te terroriseren en dat de NEM en INTRUM JUSTITIA WEL MEER CONCTACT MET ELKAAR HEBBEN DEN DE BETALINGEN EN CIJFERS NAAST ELKAAR ZITTEN. Want wij hebben wel alles betaald. Als INTRUM JUSTTITIA NOG NIET BETAALD IS , MOETEN SE BIJ DE NEM ZIJN, NIET BIJ ONS (Wij hebben 1,5 jaar moeten wachten op en correctie en tot nog toe hebben wij nooit een echte eind afrekening gehad.)

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to NLE about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ik ben dus helemaal niet tevreden, want er wordt niet naar ons geluisterd , allen wat de NEM zegt is bepalend. SINDS wanneer moet je betalen voor iets dat je niet heb gebruikt. Mijn probleem is dus zeker niet iopgelost. Mvg Fred Chebil

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

FredChebil

Responded on 29 July 2013 at 08:41

er is geen oplossing. De klacht is niet opgelost. De struisvogel politiek van de NEM blijt van kracht.
Zij zeggen dat ze blijven op hun standpunt.Eerste alle voorschotten betalen , dan kijken wat gebruikt is.
Hey iengenlijk schandalig dat zulke bedeijven particuleiren als hun bank nemen. Z|ij bepalen wat je moet betalen en wanneer je geld terugkrijg of niet. Dus ik ben helemaal niet tevreden over de oplossing want het is geen oplossing en de NEM wil eigenlijk niet de zak oplossen. zij hebben de de macht en wij niet.Wi zullen dus nog steeds bezwaren indienen. .
De situatie is nog steeds hetzelfde

Message from NLE

11 years ago - Geachte heer Chebil, Wij hebben vandaag per e-mail onze bevindingen aan u kenbaar gemaakt. Met vriendelijke groet, Team Klachtafhandeling Klantenservice NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Chebil,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u eerder op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht, de contactgegevens hebben wij u per mail/brief toegestuurd.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of