Complaint: herineringen

user-34041 on 30 December 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wat ik zo gemeen vindt van de nederlandse energiemaatschapij ze zeggen dat ze mijn een rekening hebben gestuurd maar heb nog steeds niks ontvangen en dat is niet de eerste keer dit is nu de tweede keer dat zijn dat weer flikken nu hebben ze mijn een herinnering gestuurd dat ik mijn maandelijkse bedrag moet betaalen ze zeggen dat ik 8 december had moeten betalen nu zeggen ze het had voor 22 december binnen moet zijn sorry dat gaat mijn tever en nu zeggen ze dan brengen wij 25 euro in rekening ik ben er echt heel boos over wat kan ik hier aan doen de menssen die er ook klachten over hebben we moeten gewoon weg gaan bij dat klote bedrijf het is gewoon probleemen veroorzaken en zo komen de menssen ook in de probleemen door dat gedoe van de nederlandse energiemaatschapij ik heb er geen andere woorden voor het is een klote bedrijf menssen ze maken je kapot echt waar en heb ook gebeld maar dan zeggen ze daar kunnen we niks aan doen nee maar de menssen zijn er wel de dupe van maar dat begrijpt dan bedrijf niet

Gewenste oplossing

uit zoeken waar dat aan licht en niet meteen komen met een verhoging van 25 euro dat slaat nergens op ik heb al verschilende keren gebeld maar dan zeggen ze daar kunnen we niks aan doen en met dat antwoord moet je het maar doen dat is niet klantvriendelijk maar de menssen een loer draaien meer niet je kunt wel zien dat ik boos ben

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of