Complaint: hoge afrekening/bijbetalen?

user-122276 on 18 August 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

we hebben sinds medio juli 2011 5jarig vastcontrakt met 1ste jaar 2% korting(39,78,- oplopend tot 50% in h 5de jaar bij nl ons maand bedrag 179euro (incl transport kosten) ons verbruik (elec) zit onder het geschate gemiddelde(3460)(verbruikt.3229)(gas geschat=1990=1862verbruikt ) nu bij de jaarafrekening moeten we 464,86 en maand bedrag gaat van 179 naar 190,-dan nog maar niet over torenhoge energiebelasting 379 en dan ook nog de btw van 339euro te spreken….. je zou toch verwachten dat je terug zou krijgen…als je onder je gemiddelde zit….. en ook nog een energie vast contrakt hebt…….mensen die dit probleem ook hebben svp melden ..

Desired solution:

ik zou het zo niet weten laat ze het uitzoeken en ded correcte rekening geven dit klopt niet!!!!!!!!!!!!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Koolen,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u telefonisch op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of