Complaint: HOGE KOSTEN AFKOOP CONTRACT

user-11928 on 04 May 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Beste heer/mevrouw,

Graag ontvang ik z.s.m. uw reactie m.b.t. mijn overstap van RWE naar de Nederlandse Energie Maatschappij.
Ik ben overgestapt zonder te weten dat ik nog een contract had bij RWE.
De Nederlandse Energie Maatschappij respecteert de afspraken niet de onderlinge maatschappijen hebben afgesproken en zodoende mij onnodig met hoge afkoop laten ziiten.
Ik ga hier niet mee akkoord en wens z.s.m. een reactie.

Gewenste oplossing

Als de NEM de kosten voor zijn rekening neemt !

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u per e-mail op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?
Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of