Complaint: Hooge rekeneningen

user-29589 on 24 November 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

SInds ik bij het nem zit krijg ik belachelijk hoge rekeningen terwijl er beloofd was dat ik minimaal 60 euro zou besparen! Aangezien ik ook nog een vrij nieuwe ketel had zou het nog meer zijn. nu zit er jammer genoeg al 2 jaar vast aan ze omdat ik de rekeningen zo hoog zijn dat ik ze niet eens kan betalen plus dat er steeds een verhoging bij komt van het niet betaalde.
wil dan ook al een poos weg bij ze wat onmogelijk is omdat ik de rekeningen niet kan betalen. Daarbij zoals meerdere klanten ook vaak geen rekening ontvangen!!

Gewenste oplossing

dat het meeste van de rest schuld kwijt gescholden word zodat ik eindelijk kan overstappen!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of