Complaint: Ik voel me belazerd

user-63137 on 26 September 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

in de eerste maand dat ik overstapte was het al mis. De maand was nog niet eens om of ik kreeg al een incassobrief dat ik 470 per maand moest betalen. ik was geshockeerd en belde om te zeggen dat ik geen bedrijf was en waarom een incasso bureau, ik ben pas overgestapt. Ze boden excuses aan,maar het bedrag moest betaald worden en ze hebben mijn maandelijkse betaling op 10 euro gezet, op zich goed,maar de incasso bleef staan. Na vier maanden zijn we maar weer overgestapt en essent schatte ons op niet eens 90 euro. ik voel terwijl ik nu al meer dan 1200 euro heb moeten ophoesten. hun tarieven zijn dan wel hoog hoor ik, maar zo extreem hoog kan het nooit zijn.

Desired solution:

ik wil de jaarafrekening van die paar maanden hebben waarop mijn werkelijke gebruik staat en hoe ze erbij komen dat ik in die korte tijd meer dan 1200 heb moeten betalen. En ik zou heel graag snel mijn eindafrekening willen hebben en weten hoeveel ze terug gaan betalen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is door NLEnergie opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben, neemt u dan contact op met internetklantenservice@nlenergie.nl.

All complaints of