Complaint: Ik zeg NIET doen.

user-28828 on 18 November 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Nu in korte termijn 2 vervelende ervaring met Ned. Energie Mij. Ik zeg daarom NIET doen. Komen afspraken niet na, antwoorden niet op brieven, dreigen met incassoburo,
Tel. communicatie loopt beroerd, medewerkers snappen het
z.g.n.niet of zijn hierover opgeleid om het niet te willen snappen. Draaien bij overgang naar een andere leverancier
zelfstandig zonder toestemming de levering weer naar hun
toe, onder de noemer van een verhuizing etc etc.

Is geen zaken te doen met hun,daarom zeg ik : NIET DOEN.

Gewenste oplossing

Afspraken na komen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of