Complaint: jaarafrekening

marcelkuyt on 15 December 2009 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb op 29 oktober 2009 de jaarafrekening gekregen van de nem. ik schrok ik moet 2052,77 bijbetalen. terwijl ik 70 dagen in het jaar maar thuis ben en alleenstaand ben.
na het bestuderen van de nota kwam ik er achter dat de standen verkeerd waren door gegeven ( dit komt omdat onze meters in een gezamelijke ruimte hangen en erg ingewikkeld zijn)
ik heb contact opgenomen met nem dat er een fout was. ik moest van de gene aan de telefoon foto’s nemen van de juiste standen deze opsturen met een geschreven briefje.
dit heb ik op 2.11.2009 netjes gedaan.
nu eist nem echter dat ik de 2052,77 betaal hiervoor zou ik zelfs al een betalingsregeling getroffen hebben dit heb ik tijdens ons eerst telfoongesprek alleen aangekaart maar geen toestemming voor gegeven.
het zal 6 a 8 weken duren voor ze de juiste standen overnemen.
inmiddels haalden ze er wel al het eerst bedrag af van de regeling? zodra ik dit zag op mijn bankafschrift heb ik contact met ze gezocht. ik wil graag eerst de juiste berekening van de meterstanden voor dat ik ook maar iets extra betaal als mijn maandpremie.
ik kreeg op 4 december bericht dat ze na verzoek van mij kant en de ontvangst van de foto’s (verstuurd 2-11-09) dat de standen zouden worden gecorrigeerd. (nem beweerd dat ze de foto’s met de juiste standen pas op 26-11-09 in hun bezit hadden waar zijn ze 24 dagen dan geweest?)nog steeds heb ik mijn juiste jaarafrekening gekregen. ik bel continu naar de nem maar wordt niet gewoon te word gestaan. ik heb het eerst bedrag van de betalingsregeling via mijn bank terug gehaald nu dreigt de nem met een deurwaarde.
kunnen jullie mij helpen weet niet meer wat te doen.
m.g kuyt.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by NLE

All complaints of