Complaint: jaarafrekening

user-10186 on 31 March 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

te hoge rekening. te hoge prijs gehanteerd. ze zouden de laagste zijn. oplichters zijn het. je vraagt of ze iets na willen kijken en ze zouden meteen terug bellen. nooit iets gehoord. ze kunnen geen duidelijk antwoord geven waarom er een gat is van een paar honderd euro. minder verbruik als vorig jaar een lagere prijs en toch meer moeten betalen. ik vind het knap!! een lagere heffings korting gebruiken verscil is 80 euro met btw bijna 100 euro.

Gewenste oplossing

de goede prijs wat ik via internet heb afgesloten. een boete vrije breuk van mijn contract want ik ben er helemaal klaar mee!!

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of